4 Mity o pieniądzach jakie zarabia fotograf

4 Mity o pieniądzach jakie zarabia fotograf

Istnieje wiele mitów fotograficznych dotyczących cen i pieniędzy. W tym omówię wielkie mity i rozwinę je w filmie.

Oto 4 Wielkie Kłamstwa O Pieniądzach Fotograficznych

Mit Pierwszy

4 Mity o pieniądzach jakie zarabia fotograf. Jeśli podniesiesz ceny fotografii, wszyscy twoi klienci fotograficzni zostawią cię dla kogoś innego. Chociaż część z tego może być prawdą, jest to dobra rzecz, a oto dlaczego. 

Wychodzący klient może być pozytywną sytuacją, ponieważ pozwala na więcej miejsca na talerzu. Kiedy jeden klient wychodzi, drugi może wejść. Sygnalizowali też, że ich interes zależy od umowy. Jeśli jesteś fotografem okazjonalnym, wrócą. Jeśli zdecydujesz się opuścić dno piramidy, będą szukać innego okazyjnego fotografa. Są lojalni rabatowi, nie artyście. Pozwól im odejść. 

Mit Drugi

Twoja konkurencja jest zła i musisz je zniszczyć i zachować wszystkie swoje tajemnice handlowe przed nimi. Słyszałeś ten tekst o swojej konkurencji? Być może słyszeliście wersję tego toksycznego punktu widzenia, I chciałbym podzielić się inną perspektywą. A jeśli się przedstawisz, zanim cię znajdą? A jeśli się z nimi przywitasz, zanim stworzą fałszywą narrację w ich głowie? 

Przedstaw się swoim konkurentom i zamień ich w rówieśników. Zapytaj, jak podoba im się rynek i jak możesz współpracować. Może podzielą się informacjami, które zaoszczędzą Ci miesiące żalu. Być może będą w stanie wysłać ci klientów, jeśli są zarezerwowane lub odwrotnie! Mój film da ci świetne zanurzenie we wszystkich powodach, dla których powinieneś zamienić swoich konkurentów w przyjaznych rówieśników. To przełom, jeśli chcesz dołączyć do społeczności. 

Jak to wpływa na ceny? To zatrzymuje konkurencję między sobą. Będziecie się komunikować, a to oznacza, że będziecie się wzajemnie wspierać i przestaniecie się podcinać. To samo jest warte zainwestowania czasu.

Mit Trzeci

Zaczynając od zniżki, będą mieli więcej powodów, aby zapłacić ci więcej później.

Śmiałeś się czytając to? Śmiałem się pisząc to. Oto rzecz o lojalności i postrzeganej wartości: klienci, którzy chcą zniżki przed jakimkolwiek Związkiem, nigdy nie będą lojalni wobec ciebie. Będą lojalni wobec zniżki. 

Po pierwszej rundzie lojalności będą lojalni wobec przyjaciół i rodziny. Po przyjaciół i rodziny będą współpracownicy i sąsiedzi. Potem przyjaciele przyjaciół, a potem ty. Wyobraź sobie, że będą okłamywać najbliższych, aby utrzymać stawkę w górę. To tak nie działa. Kiedy dajesz klientowi zniżkę od początku, będą traktować cię jak okazyjną ofertę. Proszę naładować pełną stawkę!

4 Mity o pieniądzach jakie zarabia fotograf

Mit Czwarty

Jeśli zaoferuję im niską cenę, pokochają mnie bardziej. Źle! W rzeczywistości zniszczyłbyś ich doświadczenie z Tobą i profesjonalnym fotografem takim jak ty. 

Oto doświadczenie: chcą zapłacić więcej, ponieważ zaoszczędzili dla ciebie. Chcą się tobą chwalić. Chcą powiedzieć wszystkim, jak fotografowali z Tobą. Oznacza to, że musisz spełnić ich oczekiwania i dać im pozytywne doświadczenie. 

Ludzie zachwycają się wysokiej klasy fotografami. Często są ciche z fotografami rabatowymi. Chcesz photografia cennik pomoc? Utrzymuj swoje stawki, ponieważ twoi klienci docenią cię bardziej.

Pamiętaj, że masz prawo do godziwej płacy i zasługujesz na podwyżki. Nikt nie ma prawa do Twojego produktu i Twojego talentu. Powinieneś pobierać opłaty za swoje wynagrodzenie i przestać używać wymówki „tak wielu fotografów w mojej okolicy pracuje za darmo lub tanio”, ponieważ to tylko boli. Jeśli tak się cenią, pozwól im. Niech wypadną z interesu. To nie twoja narracja. Twoja historia jest o sukcesie. Złap dogłębną i bonusową wskazówkę na temat fotografii w filmie.

Oryginalne źródło https://fstoppers.com/guest/4-photography-money-lies-601471?utm_source=FS_RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=Main_RSS